Retur si Garantie

Returnarea produselor 

Toti clientii UNFAZED au dreptul de a returna produsele in termen de 100 zile calendaristice de la data la care au intrat in posesia fizica a produselor. Returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii returului in sediul UNFAZED.

Pentru ca cererea dvs. de returnare sa fie acceptata trebuie sa respectati toate conditiile si instructiunile prezente in formularul de retur pe care l-ati primit o data cu coletul sau pe care il puteti descarca de aici, toate campurile prezente fiind obligatorii.

2. Conditiile pentru returnarea produselor - toate trebuie sa fie respectat:

  • Sigiliul negru cu logoul UNFAZED si inscriptia albastra “100% AUTENTIC” sa fie atasat
  • De a returna produsul cumparat in ambalajul original (va rugam sa impachetati produsul cu ambalajul original si toate accesoriile acestuia in cutia de carton speciala pentru livrare primita de la noi sau intr-o alta cutie de carton inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original sau produsele care au fost introduse doar intr-o punga sau hartie
  • Produsul sa se afle in starea in care l-ati primit, sa nu fie deterioriat  si sa nu prezinta urme de uzura sau folosire (precum cute, urme de praf pe talpa exterioara sau cea interioara, etc) 
  • In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati inclusiv produsul cadou in conditia initiala; 

3. Unfazed.ro nu este responsabil pentru furnizarea sau plata transportului aferent produselor returnate. Nu acoperim costul returului,  clientii nostri trebuie sa asigure plata transportului, compania de curierat prin care se face returul fiind strict la alegerea clientului. Daca orice produs returnat vine cu un cost de transport, acesta va fi respins. Echipa UNFAZED nu ridica coletele din sedii de curierat sau oficii postale, coletele trebuie livrate la adresa din formular in intervalul orar 10:00-17:00 de luni pana vineri.

4. Recomandam de asemenea sa pastrati dovada expedierii returului catre noi, dovada care trebuie eliberata de curier cand predati coletul acestuia. Dovada trebuie sa contina informatiile despre coletul returnat: codul de urmarire (AWB), numele si adresa expeditorului.

5. NU este necesar sa ne notificati in niciun fel in legatura returului, respectati toate conditiile de pe formular, expediati coletul spre noi iar in maxim 24 de ore de cand acesta ajunge inapoi la sediul unfazed.ro veti fi notificat printr-un SMS. Pentru mai multe informatii despre rambursari/ retururi/ schimburi, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul (021) 555 78 18, pe Instagram aici, sau prin mail la contact@unfazed.ro . 

6. Anulare / Modificare comanda

Incepem sa lucram la comanda dvs. de indata ce o primim, asa ca nu vom putea face modificari la o comanda daca aceasta a fost deja confirmata si expediata. Daca doriti sa modificati sau sa anulati comanda si nu au trecut mai mult de 12 ore de la plasarea acesteia contactatin-ne folosind acest link sau direct pe contul de Instagram oficial ce poate fi accesat aici.

7. Schimburi

Orice articol achizitionat din cadrul magazinului UNFAZED.RO se poate schimba conform formularului de retur cu orice alt produs disponibil pe website. Inainte de a trimite coletul spre sediul UNFAZED este necesar sa ne contactati telefonic (021) 555 78 18 pentru ca echipa noastra sa poata verifica si rezerva produsul dorit in schimb. Produsul care se doreste a fi schimbat va fi trimis spre sediul UNFAZED din Brasov, acesta va fi verificat de echipa noastra in ziua in care ajunge si in urmatoarele 24-48 de ore (zile lucratoare) noul produs va fi livrat spre client. Ambele costuri de transport vor fi suportate de catre client.

8. Note importante: 

a. Procedura de mai sus este obligatorie pentru procesarea returului de produse. 

b. Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv. 

c. Costul de schimbare pentru alte produse decat cele mentionate mai sus este cel perceput de catre curierul ales de client. Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana.  

9. Returnarea contravalorii produselor 

Conform OG34/2014 returnarea contravalorii se va efectua in termen legal de maxim 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului in sediul UNFAZED. Rambursarea contravalorii va putea fi amanata pana la primirea produsului vandut.  Prin prezentul paragraf nu se incalca drepturile de consumator. 

Garantia Produselor

Toate produsele comercializate au un termenul de garanție comercială de 30 zile de la data livrării produsului, pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si întretinere prezente pe certificatul de garantie. Garantia legala de conformitate este de 2 ani conform art 15 din OUG 140/2021. Garantia nu acopera daunele produse prin transport, stocaj necorespunzator, ingrijire neadecvata, utilizare neconforma, modificari neautorizate aduse produsului, stergerea seriei produsului (unde este cazul), distrugerea etichetelor sau a sigiliilor atasat pe produs, exceptie facând produsele cu defecte de fabrictie. Termenul de rezolvare al garantiilor este de 14 zile calendaristice conform OUG 140/2021.

Daca produsul nu se poate repara sau inlocui cu acelasi produs, clientul va primi contravaloarea integrala a produsului sub forma de voucher, valabil 365 de zile pe www.unfazed.ro. 

Pentru a beneficia de garantie urmati urmatorii pasi:

1. Orice cerere de garantie se trimite pe adresa de mail contact@unfazed.ro alaturi de: numarul comenzii, o scurta descriere a cazului si ce s-a intamplat impreuna cu poze clare cu produsul, in cel putin una din poze trebuie sa fie evidentiat defectul.

2. Expediati produsul conform procedurii normala de retur descrisa in sectiunea 6.8. din Termeni si Conditii sau facand click aici, pe formularul de retur la sectiunea motivul returnarii specificati "garantie".

3. Odata produsul receptionat va fi transmis catre serviceul autorizat partener ce se va ocupa de reparatia produsului daca acesta se incadreaza in conditiile de garantie conform certificatului de garantie primit de catre client. Daca produsul nu se poate repara clientul va primi contravaloarea produsului sub forma de credit valabil pe websiteul unfazed.ro timp de 365 de zile.

4. Solutionarea garantiilor se va face in 10 zile lucratoare de cand produsul a ajuns la noi. Dupa solutionarea garantiei produsul va fi trimis catre adresa din comanda initiala, plata transportului fiind suportata de SC CORA KICKS SRL.

Nu se preiau cereri de garantie telefonic.

INSTRUCŢIUNI DE UTILIZARE

- Orice produs din piele face cutine in timp, pentru evitarea cutelor cât mai mult cu putinţă se recomandă purtatea protectiilor anti-cute pentru a evita cât mai mult formarea cutelor, acestea pot fi comandate de aici https://unfazed.ro/products/protectie-anti-cute

-  După fiecare purtare, încălţămintea se pune pe șanuri potrivite ca mărime și formă.

- Incălţămintea nu se va depozita lângă surse de căldură sau in mediu umed și se va feri de acţiunea petrolieră și a solvenţilor organici (benzinã, aloool, acetone, etc.). Faţa încălţămintei indiferent de material se va feri de lovituri directe, de asemenea evitaţi agăţarea sau călcarea în obiecte ascuţite.

- Încălţamintea cu feţe din piele de antilopă (piele întoarsă) sau năbuc, uscată, se perie cu o perie specială pentru piele de antilopă. Nu folosiţi apa, pentru că faţa materialului s-ar putea păta; petele de ulei sau grăsimi se îndepărtează folosind soluţie contra petelor speciale pentru piele de antilopă sau năbuc. (Nu se recomandă spălarea la mașina de spălat rufe).

- Încălţămintea cu feţe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat. După fiecare purtare, încăltămintea se curăţă de praf cu o perie de haine uscată, nu se introduce în mașina de spălat rufe. Nu folosiţi înălbitori. Petele pot fi îndepărtate folosind soluţie contra petelor speciale pentru materiale textile, respectând instrucţiunile de utilizare recomandate de producătorii acestora.

- Încălţămintea cu feţe din piele netedă sau presată se curăţă cu o cârpa moale sau perie, iar petele de grăsime sau alte impurităţi se îndepărtează cu o cârpă înmuiată  intr-o soluţie apoasă de detergent. Pentru buna întreţinere a pielii după câteva purtări, se aplică cu ajutorul unei perii moi sau a unei cârpe, un strat de cremă sau ceară pentru încălţăminte, după care se lustruiește cu o cârpă moale sau o perie.

- Încalţămintea se usucă natural, la temperatura camerei, folosind suporturi pentru incălţăminte sau hârtie curată în interior pentru a i se menţine forma.

- Nu purtaţi încăltămintea dacă nu a fost uscată complet deoarece poate suferi deformări.

-  Încălţămintea nu este un produs impermeabil.

-  Nu folosiţi uscarea cu ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură.

- Se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte de-a lungul unei perioade de timp. 

Definitii:

Piei cu fata naturala = piei de animale la care a fost pastrata mai mult sau mai putin intacta structura fibroasa originala, grenul si care a fost tabacita cu saruri bazice de crom sau tananti vegetali pentru a deveni imputrescibila, cu sau fara retanare, finisate in culoarea naturala (rezultata din procesul de tabacire) sau cu o pelicula de finisaj sub 0,15 mm.

Piei cu fata corectata = piei de animale la care a fost pastrata mai mult sau mai putin intacta structura fibroasa originala, grenul si care a fost tabacita cu saruri bazice de crom sau tananti vegetali pentru a deveni imputrescibila, cu sau fara retanare, finisate in culoarea naturala (rezultata din procesul de tabacire) sau cu o pelicula de finisaj peste 0,15 mm, dar care nu trebuie sa depaseasca 1/3 din grosimea totala a fetei.\

Informatiile si pictograme preluate din Hotararea Nr. 261 din 11 mai 1998 in temeiul prevederilor art. 6 lit. a) si ale art. 58 lit. e) din Ordonanta Guvernului.

CONDIŢII DE ACORDARE A GARANŢIEI

- Termenul de garanţie comercială este de 30 zile de la data cumpărării produsului.

- Produsele comercializate de magazinele UNFAZED si site-ul www.unfazed.ro sunt produse 100% originale și sunt importate în România prin canale oficiale de la distribuitori autorizaţi pentru fiecare marcă în parte.

- Garanţia se acordă conform legislaţiei române în vigoare la data cumpărării, se aplică numai dacă produsul este folosit corespunzător (în concordanţă cu instrucţiunile de folosire).

- Se interzice spălarea incălţămintei în mașina de spălat rufe sau folosirea de inălbitori, fapt ce duce la pierderea garanţiei oferite de producător.

- În cazul defecţiunilor în condiţii normale de utilizare și condiţiile respectării instrucţiunilor de folosire, pe durata perioadei de garanţie, produsul se repară sau se va inlocui gratuit în cazul în care repararea nu este posibilă. Înlocuirea se face sub forma unui voucher contravaloric valabil 365 de zile.

- Nu suntem răspunzători pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime nepotrivită.

- Schimbarea modelului sau mărimii nepotrivite se face numai dacă produsul este nou/nepurtat, cu etichetele și sigiliile aferente pentru a putea fi repus în vânzare de către comerciant. Termenul de schimbare al produsului este de 100 de zile calendaristice.

IMPORTANT!

- Ruperea forţată, tăierea intenţionată, folosirea în condiţii necorespunzătoare, curăţarea încălţămintei cu substanţe chimice neadecvate precum și forţarea oricărei părţi a produsului duce la pierderea garanţiei.

- Se va avea în vedere respectarea categoriei de utilizare pentru care a fost creat modelul respectiv de încălţăminte (timp liber, alergare, etc). Garanţia se acordă conform prevederilor Legii 449/2003 O.G. 21/1992 si O.G. 9/2016 precum și a celorate acte normative incidente în materie: G457/2003 - republicant, HG 982/2007, fără a fi limitative prevăzute. Termenul de garanţie decurge de la data emiteri bonuli fiscal sau a facturi și beneficiază de un termen de 30 zile calendaristice. Termenul de rezolvare al garanţiilor este de 14 zile calendaristice conform OUG 140/2021. Fiecare produs va fi însoţit de certificatul de garanţie, bon fiscal sau factura fiscală și chitanţă.

Ultima actualizare 16.05.2024

Unfazed © 2024 / SC CORA KICKS SRL